közélet, pszichológia, élmény, tudomány

Agyalás

Magamról

2016. szeptember 16. - Agycsavar

Oriold Károly vagyok. Hatvanéves. Ugyanúgy hívnak, mint a rég meghalt nagypapámat és a nem túl rég meghalt apámat.

nagypapa.jpg

Sokfelé figyelek. Matek, magyar, művészetek, lélektan. Nem tudtam jól pályát választani. Vegyészet felé orientálódtam. Volt egy jó tanárom az egyetemen, aki azt mondta, hogy nekem a vegyészet nem való, menjek üzletembernek. A BA diploma után elvégeztem a külkert, manager képzőt, lett nyelvvizsgám. Sokfelé dolgoztam, aztán kikötöttem az egészségügynél, pontosabban a pszichiátriánál és a pszichoanalízisnél . Létrehoztam egy honlapot, (www.lelekbenotthon.hu) és egy könyvkiadót (www.orioldbooks.com) rajongásig megszerettem a pszichiátria tudományát, a pszichoanalízis elméletét, történetét, gyakorlatát, a pszichológiát. Politikus alkat vagyok.

Néhány éve különleges dolog történt velem, ami nagy hatással volt rám. Egy közeli hozzátartozónkat, akivel korábban nagyon jóban nem voltunk, befogadtuk magunkhoz, hogy nálunk haljon meg. Rákos volt. A két és fél hónap alatt nagyon közel kerültünk egymáshoz. Megszerettük egymást, jobban megszerettem magunkat, ahogy minden létezőt megtettünk a jó haláláért. Sajnos ő nem tudott mindent elfogadni, amit adtunk neki. Aztán nem lett könnyű a halála. Egy részünk vele halt meg. Sok sebet is kaptunk. Főleg, hogy a gyerekeink akkor repültek ki, amikor M-et, aki meghalt, befogadtuk.

Ott voltam akkor, amikor meghalt, amikor utolsót lélegzett, sóhajtott, amikor feleségem lemosdatta.

Azóta nem vagyok türelmes. Rövid az életünk. Azt gondolom, az lenne jó, ha támogatnánk, segítenénk egymást.

Nem bírom az egyre több fasiszta jelleget mutató Magyarországot. Az én országom nem ilyen. Múlik az életem és ezt a polgárháborút nagyon nehezen viselem.

Azt gondolom, hogy ebben a beteg országban mindenkinek analízisbe vagy terápiába kéne mennie, mert jó dolog, sokat segít és könnyebbé tesz sok mindent, bár néhány dolgot meg nehezebbé. Ezeken az oldalakon erről és magamról írok.

Türelmetlenül, talán erőszakosan. Azt hiszem, hogy ez a szar azért alakult ki, mert a védtelen emberek nem tudtak mit kezdeni a kirekesztőkkel, nem tudták magukat megvédeni. pespectives_chihiaru_shiota.jpg

Jó olvasást.

A bejegyzés trackback címe:

https://agycsavar.blog.hu/api/trackback/id/tr2811711343

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása